Látkování III: Látkuji kojence

Řekněme, že váš kojenec už tolikrát nekaká a stačí mu max šest plen denně plus jednorázovka na noc (ano, jsem ostuda a nikdy jsem nenajela na noční látkování). Jaké možnosti bych vám doporučila? 

Kalhotové plenky + svrchňáky

Nejdříve jsem používala jednovelikostní kalhotové plenky od Petit Lulu ve spojení s jejich svrchními kalhotkami. Z této varianty Míša rychle vyrostla a nahradily je kalhotové plenky od Breberek. K těm jsem jakožto dotykovou vrstvu přidávala jednorázové separační pleny a jakožto nepromokavou vrstvu svrchňáky od firmy Bamboolik. Zkusila jsem i breberčí, ale z druhé ruky a nebyly v dobrém stavu. Přesto bych je doporučila, jsou podobné těm od Bambooliku, ale mají měkčí fliesové lemování. Tuto variantu (bez vkládaček) jsem musela přebalit ca po 2 hodinách, tedy pokud se Míša nepokakala. 

Kapsové plenky + vkládačka

Jednovelikostní kapsové plenky různých zahraničních značek jsem dostala od kamarádky. Neviděla jsem v nich valný rozdíl. Jednalo se o nepromokavý PUL spojený s dotykovou vrstvou. Dovnitř jsem dávala přeloženou dlouhou bambusovou vkládačku od Petit Lulu a od Breberek. Ta toho až tolik nenasaje, takže jsem tento systém používala spíše, když jsem věděla, že budu za hodinu zase přebalovat (např. proto, že jdeme ven). Dneska bych si do nich pro zvýšení savosti nakoupila vkládačky od Geffen Baby, k čemuž jsem se doteď nedopracovala. 

AiO plenky

V tomto období jsem měla ráda plenky "vše v jednom" Blueberry Simplex Organic. Měla jsem tři. K nim jsem z druhé ruky sehnala šest plenek starší edice, ty jsou bělejší a savá vrstva působí slabší. Měla jsem je v tašce na přebalení mimo domov. I tento systém jsem přebalovala max po ca 2 hodinách. Kdybych do kapsy přidala vkládačku, vydržely by déle, já se ovšem snažila o co nejtenčí balení a raději přebalovala častěji. 

Příště se podělím o zkušenosti s dítětem, které už od vás utíká po čtyřech, takže důležitou roli hrají rychlost a snadnost přebalení ;-). 

Komentáře