Co když nebe je tady? – Část první

Koncem roku 2018 jsem měla psací krizi stran své disertační práce a ne a ne se jí zbavit. V dubnu následujícího roku jsem se rozhodla rozepsat se na něčem úplně jiném a začala jsem psát jednoduchý příběh o středoškolačce, která má za nejlepšího kamaráda záletníka a zamiluje se do houslisty, o jehož osudu mají jeho rodiče velmi jasnou představu. Dějová linka se ovšem vyvinula úplně jinak, protože Ondřej (ten záletník) nebyl takový máslo, aby Niku nesbalil sám. Pak se mi dostal do ruky starý tisk, ze kterého jsem se dozvěděla, jak vzniklo peklo, a tak jsem z toho udělala young adult fantasy zasazenou do prostředí, ve kterém jsem se pohybovala před odchodem na vysokou školu (protože co myslíte, že jsem tehdy asi tak měla v hlavě). S první částí jsem celkem spokojená, a tak jsem se rozhodla jít s ní ven (to víte, "vodpad" snese všechno!). Druhá část čeká na nějakou tu další psací krizi =). 


Anotace: Nika vždycky měla hromadu rozečtených knih, bláznivou mámu a přelétavého souseda, spolužáka a nejlepšího přítele v jednom. Co když má ale také andělského otce? Co když staré knížky uchovávají dávno zapomenutou pravdu? A co když Nika Ondřeje celou tu dobu miluje?

První část a ukázku z druhé části si můžete přečíst na Wattpadu

(Zdroj obrázku: Litomyšlský graduál, Gedeonovo roucho od Matouše Ornyse)

Komentáře